woensdag 19 oktober 2016

Goede avond allemaal. Hoe vinden jullie mijn foto? Statig en gratieus een perfecte Sinterklaas, wie ik ben hoef ik niet zeggen, juf Ooievaar en ik ben diep gekrenkt in mijn trots. Heb zojuist gelezen dat die witte pannelap van een zilverreiger gekozen is om voor Sinterklaas te spelen. Ga de hele commissie optrommelen en laat die maar een keuze maken, lijkt me niet zo moeilijk. Die lapswans Sibrand de heggemus heeft op eigen poot , de zilverreiger, aangesteld. Ik zeg, laat de commissie maar een oordeel vellen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik in gedachten al een mijter opzet en een baard zal me niet misstaan. Eigenlijk zou ik de 2poters willen vragen of ze een goed woordje willen doen bij de commissie, niet dat het nodig is, maar je weet nooit, Jullie willen mij toch wel als Sinterklaas en ik beloof jullie een kadootje desnoods uit eigen zak.Nu nog even over mijn baantje , het rondbrengen van babys. Had laatst een tweeling,toen moest manlief meevliegen, we waren te vroeg en hebben nog een paar uurtjes gezellig zitten snavelen op een tak. Ja op de dag hebben we daar geen tijd voor, allebei druk bezig om ons voor te bereiden op de grote vakantie. Heerlijk naar warme streken waar we de hele familie tegenkomen, Zo dit was het en ik wens jullie een fijne avond toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten