woensdag 5 oktober 2016

Goede avond allemaal. U kent mij misschien niet maar ben een zanglijster. Ben door diverse partijen ingehuurd om wat er in de tuin is gebeurd te onderzoeken. Is wel lekker verdienen zo een klusje, wat eigenlijk heel eenvoudig is. De kleine vogels veroorzaken deze problemen niet. Er is er maar een die tweespalt veroorzaakt en dan hou ik het toch bij Geert Groenling en zijn maten. Hij probeert met M...ark Vink de macht in de tuin over te nemen en dat doen ze op slinkse wijze. De kleine vogeltjes hebben mij gevraagd dit probleem op te lossen. Jullie weten hoe dat gaat, ga eerst lijvige rapporten schrijven, dan een commissie aanstellen die de raporten gaan bestuderen en dan maar hopen dat er iets zinnigs uitkomt. Tegen die tijd heb ik mijn honuranium wel opgestreken en verdwijn met de mededeling dat er maar beter een referendum gehouden moet worden over het aanblijven van Geert Groenling. Heb ik op een eerlijke manier mijn zakken gevuld en dat geeft een fijn gevoel. Doet dit jullie aan 2poters denken , nou ik ben bij ze in de les geweest. Hoop niet dat ze me een oplichter noemen want dan zit Alberto Buizerd zo weer achter me aan. Ga nu verder met een rapport en wens jullie een fijne avond toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten