donderdag 13 oktober 2016

Goede morgen allemaal. Je ziet het ik ben een roodborstje en ben wat de verkiezingsdag betreft neutraal. Natuurlijk weet ik wel op wie ik ga stemmen maar hij is nog niet aan het woord geweest. Is een klein partijtje en de voorman is Sibrand de Heggemus. Als ik het voor het zeggen zou hebben in de tuin dan gingen er wel dingen veranderen. Neem nou die tortels, je word word er doodziek van de hele dag door maar vrijen met elkaar. Kom op tortels ga lekker in een hoge boom zitten tortelen ,maar niet in een drukke tuin waar iedereen je kan zien.Dan die musjes ,vooral die jonge zijn de hele dag door aan het snavelen, maak een speelplaats voor ze zodat niemand er last van heeft.De oude mussen moeten er maar eens meer opletten. Wil ik eens een bad nemen ( niet zo vaak ) zijn het altijd die jonge mussen die in het bad zitten die zich aan het wassen zijn. Wat wel leuk is van die jonge vogeltjes is dat ze het al over sinterklaas hebben en wat voor een kadootjes ze zullen vragen. Wij zitten langs de kaag aan het water en ieder jaar komt de stoomboot hier voorbij en dan zitten we met zijn allen op een tak liedjes te zingen en te zwaaien met onze vleugels. Vorig jaar heeft de sint naar ons gezwaaid en ze hebben het er nu nog over. Zo dat was het weer en wens jullie een fijne dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten