maandag 7 november 2016

Hoi Ben een damhert en leef in de het AWD gebied. De mensen hebben besloten dat ze er veel van ons niet meer in leven laten. We verzorgen overlast, zijn er te veel en heel misschien zouden de mensen die er over gaan moeten toegeven dat ze afschuwelijke fouten hebben gemaakt ten koste van ons damherten. Als ik dit tik voel ik mij voor de zoveelste keer naar worden, maar kan er zo weinig aan doen alleen mijn emoties soms de loop laten gaan. Ik kan je niet helpen damhert maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat de mensen die hier over gaan ze er wat van geleerd hebben, waarschijnlijk niet en is het probleem er over 10 jaar weer.
Tot slot als je zulke mooie dieren ziet heeft de mens wel het recht om zulk een prachtige herten af te schieten???? niet van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten