donderdag 6 oktober 2016

Goede avond allemaal. Weer negatiefs nieuws over de verkiezingsdag. Men heeft bij de kraaien in het nest valse deelnemers biljetten gevonden. Gelukkig waren de merels op de hoogte gebracht door iemand (een kauwtje?) . De biljetten zijn vernietigd en men heeft de kraaien uit de tuin gesodemieterd, iets wat al veel eerder had moeten gebeuren. Ikzelf ,een vlaamse gaai, ben ook geen lieverdje maar aan dit soort praktijken verlaag ik me niet. Heb overwogen om mij beschikbaar te stellen om een kans te krijgen om voorzitter van de tuin te worden, maar ben bang dat de kleine vogeltjes mijn nominatie zullen verwerpen en gelijk hebben ze ook nog. Ben nu al weer bezig om eikels ie verzamelen als winter voorraad. Breng ze op een plek waar de aarde zacht is , kan ik ze makkelijk met mijn harde snavel zo in de grond duwen, alleen vergeet ik wel eens plekken die dan opgroeien tot eikebomen. Ongewild help ik zo de natuur. Andere vogels profiteren ook wel weer van mij, als ik gevaar zie ga ik hard schreeuwen, zodat iedereen weg kan vluchten. Erg dankbaar zijn ze niet, want ze vinden me maar een engerd. Ga nu weer wat eikels zoeken en wens jullie een fijne avond toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten