zaterdag 15 oktober 2016

Goede middag allemaal. Je ziet het Mark Vink is de naam en durf te zeggen dat er veel vogels achter me staan. ( Arrogantie ) Er wordt heel veel geroddelt over me omdat ik heel veel met Geert Groenling op een tak zit. Kan nou eenmaal goed opschieten met hem maar dat wil nog niet zeggen dat ik het met zijn plannen eens ben. Het uitzetten van halsbandjes uit de tuin is absoluut niet bespreekbaar niet met mij. Wel ga ik er voor zorgen dat arme en bejaarde vogels het in de toekomst beter krijgen onder mijn leiding. We hebben een lange periode in moeten leveren maar gaan daar nu de vruchten van plukken. Denk niet dat ik dit verzin ,met mijn hand op mijn hart beloof ik jullie dit ( werdt wat rood toen hij dit opschreef ). Ik vind dat ze dat verdienen die arme drommels.(zijn neus werdt steeds langer ). Hoop dat ik voor de derde keer voorzitter van de commissie mag worden , zie bij andere partijen genoeg aanknoppingspunten om een goede commissie op te zetten. Raar genoeg gaat alle aandacht nu uit naar Geert Groenling. Zeg nu definitief dat wij niet met hem in zee zullen gaan. Zijn plannen zijn te extreem. Ook worden er steeds meer vragen gesteld of de 2poters ook mee mogen stemmen, laat dit over aan de tuinvogels zelf . Ik ben er niet zo voor omdat ik denk dat Geert Groenling daar er het meest profijt van zal hebben. We gaan daar goed over nadenken en wens jullie een fijne dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten