zaterdag 1 oktober 2016

  1. Goede avond allemaal. Jullie kennen me al een beetje ,20 jaar en ben nog in topvorm en waarschijnlijk ook nog eens de topatractie op de verkiezingsdag, leg nog elke dag een muis voor de deur van die 2poter met zijn cameraatje, alhoewel mijn spieren stram gaan worden als ik te lang leg te chillen,blijf ik heerlijk jagen. En nu heb ik gehoord en gehoopt dat de verkiezingsdag hier bij ons in de tuin wordt gehouden. Nou dat wordt smullen , de vogeltjes komen gewoon hier naartoe, ...je hoeft er bijna niets voor te doen. Ga mijn nageltjes slijpen en mijn tandjes goed flossen. Eigenlijk kan ik het niet geloven,maar iedereen heeft het erover dus het zal wel zo zijn. Hoorde de grote vogels, zilverreiger, reiger en roofvogels hoe en wie ze te pakken gaan nemen, laten ze maar uitkijken "" schuwie "" staat op scherp en dan moet iedereen uitkijken en is het hoofdmenu echt voor mij daar kan niemand een stokje voor steken. Hoop dat ze gauw een datum bekend maken, ga dan meteen in training. Trouwens voor het eten hoef ik het niet te doen , krijg meer dan genoeg eten van die 2poter , maar het is de sport he. Trouwens hij heeft een mooie tempex doos voor me neergezet waar ik in de winter heerlijk warm kan slapen. Hoop dat meer 2potertjes het gaan doen zo een tempex doos neerzetten voor de zwervertjes. Nou ga er maar even in slapen en wens jullie een fijne avond toe en voor jullie allemaal een stevige kopstoot.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten